Klantenservice : Klachten & Retouren

Wanneer u een klacht heeft

Bent u niet tevreden over een product of meent u dat een bestelling niet goed is afgehandeld?: laat het ons weten. Wij nemen uw klacht zeer serieus en zullen ons uiterste best doen uw onvrede zo snel mogelijk te verhelpen. Uw respons zorgt ervoor dat wij zicht krijgen op processen die mogelijk nog niet ideaal verlopen en stelt ons in staat onze werkwijze te verbeteren.

Een klacht kunt u op drie manieren aan ons kenbaar maken.

  • Per brief: Helios BV, Emrikweg 26, Haarlem, Nederland
  • Per e-mail: info@helios-import.nl
  • Per telefoon: 023 51 72 666
Retourgoederen

Wanneer een product bij aankomst een defect vertoont of in het geheel niet functioneert (DOA, "Dead on Arrival"), kunt u het kosteloos aan ons retour zenden. Het product dient te worden verstuurd in de originele verpakking, zonder gebruikssporen en compleet met alle toebehoren. Een DOA dient binnen 7 dagen na inontvangstname aan ons kenbaar te worden gemaakt.

Wanneer na inspectie is uitgesloten dat het product defect is geraakt door verkeerd gebruik, zullen wij u zo spoedig mogelijk een nieuw exemplaar toezenden. Wanneer dit niet mogelijk is zal het defecte apparaat zo snel mogelijk worden hersteld waarna het u opnieuw, kosteloos wordt toegezonden. Natuurlijk is het ook mogelijk om het product persoonlijk bij ons in te leveren. U kunt bij ons terecht op werkdagen tussen 9.30 en 18.00 uur.

Wanneer een product defect raakt gedurende de garantieperiode heeft u de keus het ons toe te zenden of het persoonlijk bij ons in te leveren. Wanneer u ervoor kiest het defecte product aan ons te verzenden komen de verzendkosten voor uw rekening.